star wars kake | Kakeboksen.no - alt du trenger for å lage de lekreste kaker

Live support

Postkasse

Du er ikke innlogget.

Chatboks

Latest Message: 1 År, 1 Måned ago
  • marlenekje : Hvordan får jeg av det spiselige bilde? Det virker kke som det er noe kant
  • steph : hei, jeg lurer på en ting.Jeg har mmf ferdig som jeg har hatt stående på benken i ca 3 uker. er det noe som fortsatt kan brukes da? konsistensen er fremdeles fin, og den ligger i plastfolie i en lufttett pose. på forhånd takk.
  • solaa : Vil spørre om hvordan er det å drive bakeri hjemme? Det er sikkert viktig med plass og hygiene , så blir det kanskje best å kontakte noen bakterier eller kafeteria og sanarbeide
  • Sharon : De er ikke så vanskelig å lage når du bruker damesko utstikkeren i nettbutikken
  • cezanne : Hei. Er det noen her på søre Sunnmøre så kunne ha lagd et par fine damesko for meg? Skal overraske ej jente på hennes 14 årsdag 22
  • Anna Lisa : hei. når får der inn "Wilton Basis dekorering sett" for 199 igjen?

Only registered users are allowed to post

Nettbutikk

Nyhetsbrev

Velkommen, Gjest Registrer konto
Brukernavn Passord:
star wars kake
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: star wars kake

4 år, 7 måneder siden #6441

star wars kake

Hei

Jeg skal lage en star wars kake til en gutt som snart har bursdag. Jeg lurer på puzzlebilde. Er det himla vanskelig å få pent tror dere? Helst vil han ha yoda, eller Darth vader..

Eller kan jeg få til noe annet gøy? Vet ikke om jeg tør prøve lage yoda av 3d bamsen, selv om jeg har veldig lyst til å prøve..

Evt hjelmen til Darth Vader...

Andre gode tips?
FRAKOBLET
4 år, 7 måneder siden #6442

Sv: star wars kake

Her finner du mange fine Star Wars kaker, noen også med beskrivelse av hvordan de er laget:
www.coolest-birthday-cakes.com/star-war-theme.html
FRAKOBLET
4 år, 7 måneder siden #6443

Du kan alltid ta en spiselig bilde som siste utvei hehe

Klem, Sharon

Ha en fantastisk dag!
FRAKOBLET
4 år, 7 måneder siden #6454

Jeg har lagd noen star wars kaker.Jeg moddelerte da
  • Lene
  • Ingenting er umulig,det tar bare litt lengre tid.
FRAKOBLET
  • Side:
  • 1
Moderatorer: Janne Britt, maya, Katla, smily79, janne
Det tok 0.19 sekunder å laste siden