Jippi | Kakeboksen.no - alt du trenger for å lage de lekreste kaker

Live support

Postkasse

Du er ikke innlogget.

Chatboks

Latest Message: 2 months, 1 week ago
  • steph : hei, jeg lurer på en ting.Jeg har mmf ferdig som jeg har hatt stående på benken i ca 3 uker. er det noe som fortsatt kan brukes da? konsistensen er fremdeles fin, og den ligger i plastfolie i en lufttett pose. på forhånd takk.
  • solaa : Vil spørre om hvordan er det å drive bakeri hjemme? Det er sikkert viktig med plass og hygiene , så blir det kanskje best å kontakte noen bakterier eller kafeteria og sanarbeide
  • Sharon : De er ikke så vanskelig å lage når du bruker damesko utstikkeren i nettbutikken
  • cezanne : Hei. Er det noen her på søre Sunnmøre så kunne ha lagd et par fine damesko for meg? Skal overraske ej jente på hennes 14 årsdag 22
  • Anna Lisa : hei. når får der inn "Wilton Basis dekorering sett" for 199 igjen?
  • Kakekatt : Hei! Jeg skal lage en prinsessekake i morgen! Hvor mye fondant trenger jeg for å dekke hele? Altså lage kjolen. jeg har en kg. Trenger vel ikke bruke alt?

Only registered users are allowed to post

Nettbutikk

Nyhetsbrev

Velkommen, Gjest Registrer konto
Brukernavn Passord:
Jippi
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Jippi

3 år, 2 måneder siden #7494

Jippi

Nå løper jeg på posten og henter en megapakke fra kakeboksen, gleder meg som en unge her.

Synd att jeg ikke kan hive meg over den med en gang. Skal å mate kaninene til Adrian

Venter på ende flere pakker og håper alle kommer innen onsdag, ellers blir det å vente til tirsdag over påske
FRAKOBLET
3 år, 2 måneder siden #7498

Sv:Jippi

Så spennende med pakker da..... Hva har du handla nå da?
FRAKOBLET
3 år, 2 måneder siden #7499

Skal jeg ta bilde? Dere kommer til å få sjokk
FRAKOBLET
3 år, 2 måneder siden #7500

Jepp. Ta et bilde
FRAKOBLET
3 år, 2 måneder siden #7501

ja få se
FRAKOBLET
3 år, 2 måneder siden #7502

Vent til farmen er slutt. Fotoapparatet er hos Beathe Pakka var 12,5 kg
FRAKOBLET
3 år, 2 måneder siden #7503

Å så spennende med store pakker
FRAKOBLET
3 år, 2 måneder siden #7508

Pakker er bare såååå morro
Hipp og hopp livet er topp
  • Betty
  • Moderator. Kake er digg :)
FRAKOBLET
3 år, 2 måneder siden #7509

Nå har ho ikke adapteret til brikka så jeg får ikke hentet bildene. (ho kan ta bildene ut hos oss men det passer henne ikke nå)

Det var 5 kg marsipan, 5 kg sukkerpasta, 2 pk brun sukkerpasta, 1pk modeleringspasta og sløyfe utstikkere. Så nå kan jeg trekke kaker i hverfall
FRAKOBLET
3 år, 2 måneder siden #7514

HERLIG!!! Vo elsker stooore pakker
FRAKOBLET
  • Side:
  • 1
  • 2
Moderatorer: Janne Britt, maya, Katla, smily79, janne
Det tok 0.24 sekunder å laste siden